ZAPREŠIĆ, 12.3.2019.
Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković započeo je obilazak cestovnih i željezničkih projekata na području Grada Zaprešića i Krapinsko – zagorske županije posjetom zaprešićkom željezničkom kolodvoru Novi Dvori, gdje su u tijeku radovi na projektu rekonstrukcije željezničke pruge Zaprešić – Zabok.
Delegaciju MMPI-a koju su sačinjavali ministar Butković i pomoćnici ministra, Josip Bilaver i Alen Gospočić u kolodvoru Novi Dvori dočekao je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić te tim zadužen za projekt modernizacije i elektrifikacije pruge Zaprešić – Zabok.
Predsjednik Uprave Ivan Kršić i voditeljica projekta Danijela Kosty upoznali su ministra s napretkom radova. Zadovoljan viđenim, ministar Oleg Butković istaknuo je sljedeće: „To je jedan od naših najvećih infrastrukturnih projekata, ukupne vrijednosti 530 milijuna kuna. Radovi na projektu započeli su u kolovozu prošle godine, idu zacrtanom dinamikom, a jedan dio radova napreduje i brže od planiranog.“ – rekao je ministar Butković te podsjetio kako se ovaj projekt sufinancira sredstvima EU u iznosu od 85 posto.

Pripremni radovi koji su uključivali radove na izmještanju postojeće trase te na izmještanju instalacija su pri kraju. Radilo se i u kolodvorima duž dionice, a radovi su najvidljiviji upravo u Novim Dvorima, gdje je napravljen cjelokupan donji ustroj, odvodnja, položene su četiri skretnice i drugi kolosijek, rade se temelji stupova za portale kontaktne mreže, sanira se kolodvorska zgrada, uskoro se počinje raditi peron te se počelo s iskopom pothodnika.
Direktor izvođača radova, tvrtke „Swietelsky“, Zvonko Dundović također je izrazio zadovoljstvo do sada učinjenim rekavši kako sve teče prema planu. Napomenuo je da će se radovi intenzivirati od 1. travnja, kada će se pruga od Zaprešića do Zaboka u potpunosti zatvoriti za željeznički promet, a putnici će se prevoziti zamjenskim autobusima.
Podsjetimo kako je projektom modernizacije pruge Zaprešić – Zabok planirana obnova pružne dionice ukupne duljine 23,86 kilometara, a uključuje rekonstrukciju četiri kolodvora, tri stajališta, ugradnju novih signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja, uređenje i rekonstrukciju pružnih građevina, kao i rješavanje željezničko-cestovnih prijelaza osiguravanjem, svođenjem i denivelacijom.
